RESAN

 
Gick bra och ca. ett dygn efter att jag gått upp 04.15 på Malta landade jag i San Francisco. Jag sov dock stora delar av flygningen så var utvilad när jag kom fram. Här nedan kommer lite bilder från dagen.
 
Första stopp var Düsseldorf vars flygplats var betydligt större än vad jag hade annat.
 
 
I München åt jag på mitt "stamställe" som jag har varit på några gånger nu under senaste året
 
 
Fin utsikt över norra Kanadas kallaste delar från flygplansfönstret
 
 
Äntligen framme efter nästan ett dygn på resande fot
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan ni följa vår resa genom USA under 16 dagar. Rutten som är planerad innefattar San Francisco - Las Vegas - Grand Canyon - Denver - St. Louis - Chicago - Niagara Falls - Boston - New York - Washington DC - Charleston - Miami, med vissa justreringar beroende på resultatet av Sandy.
RSS 2.0